Nja....

Nja, det gick väl inte riktigt som jag hade hoppats.
Jag trodde länge att vi skulle klara att få med oss tre poäng hem från Solnahallen
idag, det var en svängig match där lagen turades om att göra mål.
AIK låg steget före hela tiden men vi var där och kvitterade, när vi så fick in ett
ledningsmål tyckte domarna att AIK behövde lite mer hjälp än dom fått tidigare i
matchen och gav oss en utvisning.
AIK tackade för hjälpen genom att trycka in ett mål och strax efteråt sätter Conny
segermålet.

Det var antagligen ingen slump att domarna var klädda i gult och svart.

Örjan var bara inne under AIKs boxplay, resten av tiden stod han där och tittade
trånande ut på planen.
Men min favorit Danne var minsann inne och ställde till det för oss......

Kul att Henke lyckades sätta bollen i mål.....
Mika poänglös, det var ett tag sedan......
Mika i utvisningsbåset, det händer inte ofta.....

..................................................................................................................................................

Varför har jag fått för mig att andra chansen ska vara i Umeå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0