Kvart mot Caperio Täby

Så är grundserien avklarad och vi kom på andra plats, härligt.
Det betyder hemmaplansfördel i kvartsfinalerna där vi kommer att möte Caperio Täby.
Det lär bli tuffa matcher, det är det alltid mot Caperio. Stökiga och buffliga matcher som
ibland slutar med avslagna näsben, det är Mika Kohonen ett levande bevis för.

Vi kommer ju även ha hemmaplansfördel i semifinalen, det tackar vi för.
Första kvarten spelas redan på torsdag, hoppas att vi kan få in mycket folk i Fyrishov då.

Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera statisktiken på på hemsidan eftersom inga uppgifter
finns på innebandy.se. Jag hoppas att jag har fått uppgifterna tills jag kommer hem idag
så att jag kan få in dom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0