6 poäng till Uppsala

Ännu en slö dag, fick på mig kläderna först på eftermiddagen när jag gick
en sväng med Elliott i kylan. Han är ju inte så där glad i att gå ut nu när
det är så kallt, tycker synd om honom när han trippar fram för att slippa
kyla ner sig. Ibland skuttar han liksom på tre ben som för att spara i alla
fall ett ben från att bli kallt.

På kvällen stack jag själv in till Fyrishov för att titta på Sirius-Järfälla,
L-P var inte lika sugen på att se matchen så han fick stanna hemma med
jycken. Matchen var väl till en början inte mycket att se, men mot slutet
så kom Sirius på att man måste skjuta för att göra mål och vann till slut
matchen med 3-2.
Storvreta for upp till Falun för att spela match och jag vet inte om man i
början av matchen fortfarande var kvar i ruset efter AIK-matchen, men
helt plötsligt låg vi under med 4-0.
Så kan vi ju inte ha det tyckte Mika och stänkte in 4-1, där vände matchen
och Storvreta kunde åka hemåt med tre poäng efter seger med 7-5. 
Idag var det Mattias Samuelsson som var kungen, enligt innebandymagazinet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0