Eftersnack

Hela tiden träffar jag på människor som pratar om matchen i söndags.
Storvretafolk som är besvikna över resultatet och som funderar över hur vi
ska klara oss när Viktor Klinsten är borta.
Daniel Bengtsson skötte sig med all ära när han fick hoppa in, men klarar
han av returmötet?
Kollegor har kommenterat Viktors spark också och det är väl inte så mycket
att säga om den egentligen. Viktors fot hamnar i Gilleks huvud, så är det och
inget kan förändra det. AIK-Gittan läste min blogg och påpekar hos sig att
det är en Storvretaspelare som knuffar in Gillek i buren och det är ju också
mycket möjligt. Jag tror ju att det också är mycket möjligt att Gillek inte gjorde
särskilt mycket för att inte ramla in i buren och att han inte gjorde särskilt 
mycket för att komma loss när han ramlar över Viktor.
Så är det ju, alla överdriver för att få egna fördelar.
Sedan beror det ju på vilka glasögon man ser matchen genom, vad som är
rätt och vad som inte är det.
Undrar hur det hade låtit om det varit en Storvretaspelare som hamnat inne
hos Patrik i AIK-målet?

Nu hoppas jag att Stefan Forsman har tagit killarna i örat och talat om att 
det här duger inte, alla på planen måste vilja spela och vinna annars så kan
vi ju helt sluta att snegla bort mot Globen.

 

Kommentarer
Postat av: Ida - Simply the best,fuck the rest

AIKare verkar det alltid vara så jävla synd om... Ibland när man har varit på Storvreta - AIK så vet man inte om Storvreta har spelat mot AIK's herrlag eller damlag som har PMS... Gnälliga är dem i allafall.

Apropå julstädningen,följ Mark Levengoods farmors råd,släck ner huset och tänd lite stearinljus istället. Nu drar jag till Åland! God jul!

2009-12-23 @ 09:50:38
URL: http://idaeekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0