Sirius!!!

Grattis Sirius!

Vilken match dom gjorde, seger över Caperiotäby med 6-4.
Erik Svenson, som han jobbade och slet.
Han fick också välförtjänt många lovord av TV-kommentatorerna.

Det var nog inte många som räknat med att Sirius skulle stå som
segrare idag, inte jag heller om jag ska vara ärlig.
Jag trodde nog att Caperiotäbys killar skulle sopa banan med
Siriuskillarna, men jag är så glad att jag hade fel.



Kul att vi kunde följa den här matchen på TV, nu såg vi ju klart och
tydligt att bollen som den mycket välplacerade domaren inte såg var
inne i mål.
Men skit samma, det gick ju bra ändå.


Kommentarer
Postat av: Håcke

Bollen tog i droppnätet och domaren har i efterhand erkänt att den var inne.

2009-10-27 @ 16:36:23
URL: http://merasport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0