Vamos Storvreta!

                     

Så är då dagen äntligen här, seriepremiär!

Jag är laddad, resten av publiken är laddad och jag tror inte att jag är
helt fel ute när jag säger att killarna är otroligt laddade.
Att få börja hemma, att få börja säsongen med den sjätte spelaren på
plats måste vara härligt.
Att stå i spelargången och höra introt, veta att vi alla väntar där på
läktaren för att få se vårt lag spela.
Vilken härlig känsla det måste vara.

Mika Kohonen, världens bäste spelare, ger här sina tankar inför säsongen.
SSL-tränarna tippar att Storvreta kommer att sluta på tredje plats,
vi får väl se hur det blir med den saken.
Jag vill ju gärna tro att det är vi som kommer att finnas med i Globen.

Kl 16.00 i Fyrishov är det dags.

Vamos Storvreta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0