Guldfirandet fortsätter för Storvreta

Idag fortsatte firandet av Storvretas guldgossar.
Uppsala kommun hade ordnat en mottagning på Vaksala torg, där man också
passade på att gratulera Fyrisfjädern till deras SM-guld i badminton.
Vi var ca 2000 på plats för att hylla våra guldmedaljörer, se artikel på unt.se.

Kul att kommunen insett värdet i att göra sådana här saker, nu lovade man 
idag från scenen att detta skulle bli en tradition.
Kan det bero på att det är valår som intresset helt plötsligt vaknat?
Skit samma, det är på tiden och jag hoppas att man fortsätter att hylla alla
framgångar för Uppsalas/Upplands duktiga idrottskvinnor och män.


Våra Guldgossar









Tack Ingemar Lundqvist för att jag får låna dina bilder.


*     *

Undrar jag.........

*     *

Satan i gatan, vad ont det här måste ha gjort.

*     *

Nu sitter väl en del och undrar om jag ska sluta och tjata om innebandy
nu när säsongen är över.
Man vet aldrig.........









Kommentarer
Postat av: Gunnar Ståhl

Nej! Fortsätt skriv och ladda upp inför nästa säsong då ni får möta bl a Linköping. Själv gläds jag ju förstås åt första SM-guldet i volleyboll och den otroliga vändningen från 0-2 till 3-2 i avgörande finalmatchen mot Falkenberg! :o)



http://www.linkopingvc.com/

2010-04-19 @ 10:18:26
Postat av: Håkke

Stort GRATTIS STORVRETA och dess anhängare....

2010-04-19 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0