Vilken fest!

Vilken fest det blev i Fyrishov!
Ännu en seger över Warberg, det tackar vi för.
Nu kan vi avgöra nere i Varberg på torsdag och även om vi inte gör det så har vi
möjlighet att avgöra hemma i Fyrishov nästa måndag.



2196 personer hade tagit sig till Fyrishov i kväll för att se Storvreta spela.
Det var en härlig stämning i hallen, ordentlig fart på publiken under hela matchen.
Riktigt kul, så här mycket brukar det inte låta även när vi är hyfsat många på plats.
Kul också att så många följde uppmaningen att klä sig i klubbens färger. 

     

Just nu är det nästan så att jag önskar mig ännu en hemmamatch, så vi kan få
uppleva den här festen igen. Men jag ska inte hoppas på en sådan, utan att vi kan
avgöra det här på torsdag.
Gissa om jag är sugen på att åka ner till Varberg igen, men eftersom matchen går
på torsdag så funkar det ju inte så bra. Hade matchen varit på fredag så vete katten
om jag inte hade gjort ett försök att åka.

Nu var det ju ingen enkel match idag, utan killarna fick slita för segern.
Efter att ha dominerat i första perioden så verkade det som att killarna kom på att
dom ju trots allt var värdar för den här festen och så bjöd dom in Warbergkillarna
och lät dom bestämma takten.
Vi bjussade på ett par mål, precis som om Warbergkillarna inte skulle kunna ta
för sig själva.
Magnus Svensson gör alla fyra målen för Warberg, han är otrolig den killen.

I den andra semifinalen besegrade Caperiotäby AIK med 8-4 och leder nu med 2-1
i matcher, så även där kan det avgöras under nästa match.
Synd att inte någon av herrarnas fjärde match kommer på TV. Sändningstiden är på
fredag och herrarnas matcher går på torsdag och lördag.

*     *

Vi hade besök av prinsessan Livia idag.
Så otroligt mysigt att gå gosa med henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0