Lottning

Så blev det lotten som fick avgöra vilket lag som skulle gå vidare till Europacupen i Lettland.
Matchen mellan Tapanilan Erä och Storvreta IBK slutade oavgjord, precis som vi var rädda för att den skulle göra. Den här gången hade vi turen på vår sida, det var vårt namn som stod på lappen som fiskades upp. Det känns ju lite konstigt att något sådant ska avgöras genom lottning, lite pajasvarning är det allt.
Eftersom vi segrade så klagar vi väl inte för mycket, men visst känns det underligt att det ska gå till på det viset.

Nu väntar vi med spänning på att det ska hända något i tränarfrågan, seriestarten närmar sig med en rasande fart.

*     *

Det blev en äppelpaj idag, årets första.


*     *

Vi såg "Snabba Cash" idag, antagligen var vi dom sista i landet som inte hade sett den ännu.
Jag hade läst boken så jag visste vad som väntade och jag måste säga att det är verkligen ingen film i min smak, jag har svårt att sitta och titta på när människor blir misshandlade på det viset. Osmakligt och vidrigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0