Sten Sture + FBC Uppsala = sant

Ser man på, en sammanslagning av Sten Sture BK och FBC Uppsala.



Det låter bra för daminnebandyn i Uppland, för att få fram ett lag som kan
vara med och slåss i Elitserien behöver vi en stark trupp och det kan vi få
genom denna sammanslagning.

Uppdatering:
Min första reaktion var ju att det här kan bli något bra.
Men nu när jag läser vad alla andra tycker så blir jag fundersam.
Kan det vara så att det inte är någon bra idé trots allt?
Kommer det inte att stärka daminnebandy i Uppsala?
Enligt dom som vet mycket bättre än vad jag vet så är det ju tydligen inte
så lyckat det här.
Vi får väl helt enkelt se tiden an och hoppas att det för något gott med sig
för tjejerna trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0