Oj, vad med räkor jag åt

Första mötet med "tanterna" igår,
kort sammanträde och sedan bjöds vi på räkor.
Oj, vad jag åt!
Kul att träffas igen, även om jag till skillnad från söstra mi
inte kunde dricka något vin.
Men så är det när man envisas med att bo på "landet" och inte
orkar krångla med bussar på kvällen.
Jag kom hem tidigt i alla fall, skönt det också.

Idag hade jag inget sällskap på min promenad från Karlberg,
det känns som att vägen är dubbelt så lång då.
Försökte ta rygg på en kvinna, men hon skenade på som om
hon hade eld i baken.

Ska se till att få tummen ur och göra lite tester på morgonen
innan jag tar tag i det jag måste ta tag i.
Skönt med fredag, vi får se om det blir någon kul fredagslunch
eller om vi håller oss här idag.

Såg att Calle Schulman är tillbaka, kul!

image47

Det är ju ändå fredag, då kan man väl vara lite wild and crazy :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0