Ett stort hål

Det känns i alla fall stort när jag känner med tungan.
Jag har alltså ett stort hål i en tand, antingen så är det en bit av en gammal lagning
som givit upp eller så är det en bit av min tand som rasat.
Förfallet bara fortsätter.........

Tur att jag ska till tandhygienisten på onsdag, då får dom se till att leta upp en tid så
att dom kan laga tanden åt mig.
Tur att jag har folktandvårdens "försäkring" så att det inte kommer att kosta något extra.

Måste se till att komma ut på en promenad idag, det har inte blivit många steg tagna
nu ett tag. Får dra med mig gubbarna runt byn en sväng :o)

Fick grannen att göra en t-shirt när vi var i Allians igår.
Han är singel sedan slutet av sommaren och börjar väl kasta sökande blickar runt sig
så jag tänkte att han kanske skulle behöva lite hjälp på vägen.  Jag förslog att han
skulle trycka upp en tröja med sitt budskap, han gick och klurade på det hela ett tag
och innan vi åkte från hallen beställde han en tröja där det står:
"LEDIG 073-XXX XX XX"
Vi får väl se om det ger resultat, aldrig fel att marknadsföra sig :o)

Kommentarer
Postat av: Anne KJ

Och vem är grannen?? :-)

2007-12-31 @ 21:43:21
Postat av: Mona

Inte vår kollega :o)

2007-12-31 @ 23:26:47
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0