Gott nytt år!

        

Sista dagen på 2007.........
Har det varit ett bra år? Nja, inte något av dom bästa kanske.
Men jag tror att 2008 kommer att bli ett bra år, fullt med nya spännande möjligheter.
Nytt jobb för Lars-Peter med allt vad det innebär, det kommer att bli kanon.

Maria och Sumay kommer hem för att fira in det nya året med oss.
Det blir ett ganska stillsamt firande, Sumay börjar jobba tidigt ute på Arlanda i morgon
så han får väl kanske krypa i säng innan det brakar loss ordentligt.
Emma ska på fest med kompisarna och David och Camilla ska också på fest.

Så, nyårslöften.....
Borde väl komma med en klassiker som att börja träna, gå ner i vikt men jag tror att
jag går en annan väg.

Mitt nyårslöfte blir att jag ska bli bättre på att visa hur mycket min familj och mina
vänner betyder för mig, vad glad jag är att jag har dom.

GOTT NYTT ÅR!
Tillsammans ska vi göra 2008 till ett bra år.
 
      image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0