Hälsporre?

Jag har så in i helvete ont i hälen!
När jag rullar ur sängen på morgonen gör det så ont att jag knappt kan gå.
Mina kollegor säger att det troligen är en hälsporre och jag börjar tro på dom.
Måste ringa vårdcentralen och försöka få en tid, hur det nu ska gå till.
Det brukar inte vara så lätt att få en tid där........

Var och såg Årsta besegra Sirius igår.
Trevligt att sitta på en match där jag inte bryr mig så mycket om vilka som vinner,
lika kul vilka som än gör mål.
Nu satt jag ju vid Johan Erikssons föräldrar så jag fick glädjas med dom åt att
Johan gjorde två mål för det vinnande laget.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Av texten att döma så verkar det som du bor i Uppsala.

Gör du det så kan du kontakta terapeuten Marina Papazian så kanske hon kan hjälpa dig med din hälsporre. Hon arbetar på en alternativklinik mitt i Uppsala.
Gick själv en utbildningkurs i Uppsala hos henne för ca: 14 månader sedan och i januari - för nu 12 månader sedan så hjälpte jag en äldre dam med hennes hälsporre och efter två behandlingar var hon nöjd..... Ju tidigare insatt behandling, desto lättare att få bort den....
Ps!
Sökte på internet om hälsporre och ramlade då in på din blogg och i och med att hälspooren verkar nydebuterad, så skriver jag om detta tips till dig!
Bor själv i Skåne.

MVH

Thomas

2008-01-07 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0