Så trött nu.....

Nyss hemkommen, så trött..........

Vi hamnade på Ballbreaker, men tyvärr fick vi inte bowla utan vi skulle ha trekamp.
Dom saker som jag ville göra kom ju naturligtvis inte på tal.
Vi började med dart, något som jag brukar vara hyfsat bra på i vanliga fall, men idag
så gick det väl sådär. Efter det så var det den gren som jag absolut inte ville vara 
med om, nämligen golf. Skulle tippa att jag hade det sämsta resultatet av alla 27
som var med och tävlade. Som avslutning skulle man skjuta fotbollsmål.....
Hur lätt är det med högklackade stövlar???

Nåväl, efter detta fick vi lite mat i magen.
När efterrätten ramlat ner i magen också så var det ju dags att börja tänka på hemfärd.
Det tar ju en liten stund att åka från Stadshagen i Stockholm till Storvreta, och så här
på kvällstid så känns det som att det tar dubbelt så lång tid.
Nu är det i alla fall sängdags, så jag orkar rulla ur sängen igen kl 5 och resa tillbaka.

Tur att det snart är julledigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0