Sovmorgon

En härlig sovmorgon, äntligen!
Idag har jag varit som en tonåring, rullade ur sängen vid halv tolv :o)
Födelsedagsfest med syskonen igår, men det gick ganska städat till.
I alla fall så länge vi var kvar, Lars-Peter och jag.
Jag tror vi tog 22-bussen ut mot förorten, det var ju ändå fredag efter en tung arbetsvecka
och jag hade varit uppe sedan kl 5.

Vi fick goda pajer som Jenny gjort, smörgåstårta och vanlig tårta och naturligtvis vin att
skölja ner det ätbara med.
Marc spelade lite innan vi gick hem, men tyvärr kunde han inte komma ihåg texten
till "Dear Father" som jag tycker så mycket om. Han får se till att lära in den till nästa gång
så jag får höra den. Hans dotter Linn kunde texten bättre, men hon ville inte sjunga för oss.

Nu ska jag ta och försöka gräva fram ljusstakar och stjärnor att sätta upp i fönstren så vi
 får lite adventsstämning.

image85
Några av Marcs affischer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0