Trevligt sällskap...


Inte blev det så mycket solande för min del igår inte.
När dom andra stack iväg och golfade så njöt jag av friden
och kom inte riktigt ut i solsängen som jag tänkt.

På kvällen grillade vi och satt sedan ute och pratade hela kvällen.
Markisen höll regnet borta från oss, det var bara att linda in sig i
en filt så var det härligt ute ändå.

En riktig sovmorgon blev det idag, för alla utom för mig.
Jag som är en sömntuta vaknade först av alla, gick ut och
hämtade in rabarber och gjorde en kräm som vi kunde avnjuta
till frukosten sedan.
Smaskens!

Nu ska det planeras för dagens aktiviteter.
Tyvärr så är det fortfarande regnmoln på himlen,
men vi ska väl hitta på något kul att göra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0