Svarta strumpor och bruna skor!

Tänk, i morgon får jag sova tills jag vaknar av mig själv.
Så underbart skönt det ska bli att inte gå upp kl 5!

Men först ska jag ta mig genom den här dagen, hur nu det ska gå.
Vart alldeles snurrig i huvudet när jag gick från Karlberg, det känns som att jag
har något skit i kroppen. Eller så är jag bara trött och sliten, vem vet.

Snurrig måste jag ha varit i morse också, när jag tog upp skorna ur väskan så
såg jag till min fasa att det inte är dom svarta skorna som jag hade stoppat i
som låg där utan jag fiskade upp dom bruna skorna.
Hur kunde det bli så?
Hur snyggt blir det här idag?
Svart kjol och svarta strumpor och till det bruna skor!
Men det är väl bara att låtsas som det regnar antar jag.
Jag får helt enkelt låtsas som att jag inte ser blickarna och hör viskningarna uppe
i matsalen och resten av huset.
Nåja, så allvarligt är det väl inte och jag överlever väl men det känns förargligt.

I kväll blir det lugnt, sitter nog i soffan och kollar på TV.
Vi får ladda inför lördagen då vi ska ner till 19 och lyssna på brorsan :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0