Tjejfest och klacklöst

Kusin vitamin har bjudit in en massa tjejer till en riktig tjejfest.
Vi kommer vara 15 vackra kvinnor i vår bästa ålder som äter och festar
tillsammans i kväll, det ska bli skitkul!

Men nu kommer ju den vanliga ångesten, vad ska jag ha på mig?
Det får väl bli den nyaste, lite kortare klänningen idag tror jag.

Det har ju snöat och tyvärr har jag inte köpt mig några nya stövlar sedan
dom gamla gått sönder.
Det betyder att jag inte har några stövlar med klack att sätta på mig i kväll,
det är ju en katastrof.
Ärligt så känns det inte som jag när jag lufsar runt i platta skor på fötterna,
men idag får jag dra på mig mina nya "promenera till jobbet"kängor.
Det får väl gå, men nu är det hög tid att ut och shoppa något med klack.

Tur att jag får byta till klackar när jag kommer fram till festen :o)

Ska ha käk med mig, så det får bli ett stopp för att hämta lite sushi när
L-P skjutsar in mig.

Sushi, lite vin coh en massa tjejer, det blir en kanonkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0