Tomterock på Amaranten

Så hur var det på Tomterocken då?

Det var inte lika många kändisar där som förra året, men det var tydligen något annat
evenemang på annan plats som också lockade det släktet.

image80

Fantastic Four sjöng 60-talsmusik för oss, trevlig uppvärmning under tiden folket ramlade in.
Duktiga killar, dom vill jag gärna höra mer av.

Sedan var det dags för plockmaten och mera vin, mera sång av killarna och mera vin.

Så var det då dags för huvudnumret!
Tomterockens husband the Husbands fick oss att sjunga och dansa.
Några av oss sjöng ju mer än andra måste jag erkänna :o)
Lasse Lindbom och killarna fick snart sällskap på scenen...

image81

Annelie Rydé sjöng några låtar och lämnade sedan över scenen till....

image82

Nanne Grönvall som rev av några av sina hits.
Bandet spelade sedan några låtar och det hela avslutades som sig bör med att vi alla sjöng



Tänd ett ljus

Men är det inte typiskt att just dom två artisterna som jag har sett uppträda bara
för några veckor sedan skulle vara med här också?
Jag ska inte klaga, det var kanon och jag ser fram mot nästa Tomterock.

Kändisarna då?
Jo, dom fanns ju där och dom posade för kamerorna för fullt.
Vi stod där och inte någon fotograf visade det minsta intresse för oss.
Kanske inte så konstigt, vi ser ju inte ut som WC-ankor och vi har inte varit på TV
annat än som publik.
Jag är lite besviken för att inte Alex Schulman var där, hade velat prata med honom.
Och ni skulle inte tro mig om jag berättade vad jag trodde att Patrick Ekwall hade på sig :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0