Kall om rumpan

Idag fick jag nästan köldskador på rumpan av cykelsadeln,
får lov att komma ihåg att sätta på "murvan" i morgon bitti.
Det blev i alla fall en något raskare promenad från Karlberg i kylan,
vi kom fram några minuter tidigare än vanligt.

Idag hände något märkligt i "var möter vi Yoko"-tävlingen.
Vi mötte henne mitt på övergångsstället, så det blev alltså oavgjort idag.
Hade vi inte gått så fort så hade jag vunnit, får dra ner på takten i morgon igen :o)

Torsdag, snart är veckan över och det är dags för sovmorgon.
Ser verkligen fram mot att få sova, ska iväg och träffa tanterna i kväll så jag kommer
inte i säng så tidigt som jag skulle behöva. Men eftersom det ser ganska tomt ut i
kalendern för helgen så ser jag fram mot att få sova ut.
Funderar på att kika på Sirius på lördag, men den matchen börjar 15.30 så den
ska inte störa min skönhetssömn och Storvreta spelar 16.00 på söndag.

Glöm inte...... att tända ett ljus och att sätta in en slant till min insamling.






Kommentarer
Postat av: Maria

Annars kan du ta bort sadeln....men det är klart metallstången är väl knappast bättre.... :)

2007-10-11 @ 11:41:07
Postat av: Mona

Hmm
Vet inte om det känns som ett bra alternativ, tror jag trär på en gammal tjänstemurva i stället i morgon bitti :o)

2007-10-11 @ 11:59:48
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Maria

Ja du en gammal hederlig tjänstemurva är kanon. De bästa murvor i "stada"! jag har en lite nyare variant i silverfärgat mystiskt galontyg. Säg till om du vill test! :)

2007-10-11 @ 12:30:42
Postat av: Badtanten

Stöder verkligen cancerforskningen, men tyvärr så är jag så rädd att ge ut mitt kontonummer. Men har köpt flera rosaband, eftersom jag alltid slarvar bort dem.
Kram

2007-10-11 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0