Långprat...

Har tillbringat en dryg timme i telefonen :o)
Pratade med en gammal kollega från Pablo, det måste vara något år sedan vi
hade kontakt senast. Tack vare Facebook så har vi nu fått kontakt igen.
Först gick vi igenom vad som hänt sedan sist, tyvärr ganska mycket tråkigheter.
Men sedan började vi så klart att prata om andra kollegor och uppdatera varandra
på vad som hänt med dom, lite skvaller....
Har svårt att förstå att hennes dotter är 13 år, har ju inte sett henne på så lång tid
så jag vill ju gärna tro att tjejen är lika liten fortfarande :o)
Efter ett tag kom vi in på alla tokigheter vi varit med om när vi jobbade tillsammans,
alla fester vi hade på den tiden.

Jag skrattade så tårarna trillade, det var helt underbart att få prata med henne igen.
Nu får vi se till att inte tappa kontakten igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ok,och dem fd Storvreta-spelarna var bra? Typ Freddi Ramsell och Dan Johansson.
Har du kollat UNT's webb-tv,med Storvretas fotografering? Säger bara en sak: Stackars Öhman. jag var med och kollade på när dem fotades,skulle nog ha dykt ner och räddat Hannes från att bli Ålandspannkaka.
Har du köpt ngt Rosa Bandet än? Gör det. Då kan man säga att man har köpt ngt som är designat av Lars Wallin!
Hade det,så ses vi på söndag. P.S. Du känner nog igen mig genom att jag springer efter Adde Samuelsson. D.S.

2007-10-02 @ 23:34:45
URL: http://innebandynorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0