Nyvaken....

Nyvaken,  jag tror jag går tillbaka till sängen och läser tidningen.

Det ser ut att vara grått och mulet idag, men det gör väl inget.
Måste ändå vara inne och försöka sanera lite. Saneringsarbetet är lite
eftersatt här hemma, trots att det är två personer som finns hemma dagtid.
Vi får väl ta lite krafttag idag verkar det som *pust*

Svärmor kommer på middag i kväll, det var länge sedan dom åt hos oss.
Det brukar ju för det mesta bara bli fikabesök av någon anledning.
Nu måste vi klura ut vad vi ska bjuda på, Emma är sugen på langos
men jag tror inte att det är något som våra gäster kommer att uppskatta.
Vi får hitta på något annat.....

Nej, nu dyker jag ner i sängen igen :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0