Paraplykatastrof

Gick i regnet från jobbet till Karlberg, precis som vanligt.
Hade jag bara tittat ut innan jag gick iväg så hade jag sett att det regnade,
men inte då..... där fick jag gå i skvalande regn med ett trasigt litet hopvikbart
paraply som inte var värt att kalla för ett paraply längre.

Jag gjorde en Sverker och kastade det i tunnan när jag kom fram till stationen!

Som tur var så regnade det inte när jag kom fram till Storvreta så jag är inte
genomvåt nu när jag ska lämna hemmet för att åka på möte.
Hoppas mötet går snabbt så jag får komma hem och kika på lite innebandy :o)

Vad mörkt det är nu!
Undrar om jag verkligen kommer vilja gå ensam i mörkret till Karlberg om dagarna nu.
Det känns sådär måste jag säga..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0