Så ska det låta

Idag ska jag och mitt team på jobbet gå på TV-inspelning,
vi ska vara med på inspelningen av ett avsnitt av "Så ska det låta".
Jag har varit med på sådana inspelningar tidigare och det brukar var riktigt trevligt.
Vi har ingen aning om vilka artister som kommer att vara med,
det blir en liten överraskning när vi kommer dit.
Artisterna finns ju utlagda så vi har haft vilda diskussioner om vilka vi vill eller absolut
inte vill att det ska vara.
Mina absoluta favoriter är Puttes gäng i Lag 5, bröderna Rongedal men sådan tur har
vi väl inte att det är dom som är där.
Annars så är ju Sarah Dawn Finer en annan favorit.
Skräcken för mig är om det skulle vara lag 9 som vi måste sitta och titta på *burr*

Efter inspelningen ska vi äta på något som heter Frippes, en restaurang vid Dramaten.
Jag tror vi kommer att få en mycket trevlig dag och kväll tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0