Hur illa kan man må?

Det var en trevlig fest igår, god buffé.
Bra dansband och en jätteduktig "trubadur" som spelade.
Det blev dans och sång och sedan en promenad hem i blåsten strax efter midnatt.
Höll på att blåsa bort när vi gick hemåt men det var väl inget som bekymrade oss
just då.
Gick upp och åt frukost strax efter kl 9 och sedan vila på rummet fram till 11-tiden
när det var dags att gå ner till båten. På hemresan fick vi åka med en mindre båt
än vad vi åkte med på ditresan.
Det blåste i rejält direkt när vi lade ut och det gick inte bättre än att jag fick tillbringa
stor del av hemresan inne på toaletten.
Tror jag kräktes upp allt jag ätit på den här sidan midsommar! Fy fan!

Tur att detta var på hemresan och inte på ditresan, det hade ju inte varit den bästa
uppladdningen inför cyklingen att tömma magen så här.
Nu vill jag inte åka båt på överskådlig tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0