Mot Gotland

Idag kom jag packa till jobbet!
Packad för cykelresa till Gotland i kväll.
Jag och 940 andra postisar kommer att göra vägarna runt Visby
osäkra i morgon. 5 mil på cykel står på programmet för dom flesta,
dom som inte fegar som jag och "bara" cyklar halva sträckan.
2,5 mil räcker så bra för mig!
Min träning inför detta består av att jag cyklar några minuter upp till
stationen och hem från den varje dag, totalt max 10 minuter/dag.

Belöningen för att cykla och få ont i ändan är kamratfesten på kvällen.
Det brukar vara en trevlig tillställning, kul att träffa kollegor från hela landet.

Jag vet att båten går 20.05 från Nynäshamn och jag vet att vi kommer
fram runt midnatt, det är väl ungefär så mycket jag vet.
Känner inte tjejen jag ska dela rum med och jag har ingen som helst
aning om när vi ska åka hem på söndag.
Jag får hoppas att det är andra som ha bättre koll :o)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kör inte över nån kanin bara!!!

2007-09-07 @ 12:21:33
Postat av: Mona

Jag ska försöka hålla mig undan kaninerna :o)

2007-09-07 @ 13:21:58
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0