Fast i ett beroende

Tänk vad lätt det är att bli beroende.
Vilken abstinens jag har haft under dom här dagarna när blogg.se legat nere.
Trodde inte att jag var otroligt beroende av bloggar. Jag är inte bara att beroende av
att skriva själv utan lika mycket att läsa andras bloggar, det är något jag upptäckt nu
när det har varit så väldigt lugnt på bloggfronten ett par dagar.
Vet inte hur många gånger jag varit in på bloggkoll och fått svaret "Inga nya inlägg".

Blogg.se misslyckades tydligen med övergången till ny plattform, så nu är det bara att
vänta på att man stänger ner igen och gör ett nytt försök.
Hoppas att man har lite bättre koll nästa gång så att det går smidigare för oss användare.

Nu ser jag i alla fall fram mot att få läsa en massa nya inlägg, full fart igen.

image172

Pratade med Maria igår, svårt att tro att hon är uppe i norra Tanzania och vi pratar precis
som vanligt. Ingen skillnad om hon är i Skarpnäck eller i Afrika, otroligt.

image173

Det här är väl vad dom såg genom bilfönstret på vägen från Dar es Salaam till Arusha.
Så vackert!


Kommentarer
Postat av: Ida K

Och nu är jag också tillbaka på allvar också efter flera dagars uppehåll!

2008-04-01 @ 11:54:28
URL: http://innebandynorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0