Det blir en dag i sängen

Naturligtvis ligger jag hemma nedbäddad idag.
Så j-a typiskt att jag ska bli sjuk nu när jag absolut inte har tid med det,
men nu kan jag ju i alla fall hoppas att jag är på benen till slutet av veckan.

Har knappt sovit alls i natt, ena minuten genomsvettig med snor och tårar rinnande
och nästa låg jag och frös.
Nu ska här proppas in vitaminer och div droppar som sägs bekämpa dom onda bacillerna
som invaderat min kropp och sedan ska jag försöka sova bort dom.

Inte finns det något OS att titta på när jag är vaken heller, men det är väl alltid någon
gammal TV-serie som jag kan avnjuta.

Kommentarer
Postat av: Fredrik A. Renström

Krya på dig!



kram

2008-08-25 @ 13:11:54
Postat av: Ida

Han har nr 72 på ryggen nu för tiden.

2008-08-25 @ 19:28:05
URL: http://innebandynorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0