Det "plongar" så mysigt

Vart har mitt semesterväder tagit vägen?
Jag skulle ju ligga ute på min solsäng den här veckan och bara njuta,
hade inte riktigt räknat med det här.
Idag har det ju iofs varit regnfritt ännu så länge, men inget solväder.

Jag har bara latat mig idag, om man bortser från att jag drog runt med dammsugaren
en stund. Kollat på TV, läst min bok och gjort lite sudoko, så skönt att inte göra mer.

Köpte en "plongare" när vi var nere i Skåne, nu hänger den ute på terassen och
plongar så dovt och mysigt när det blåser lite.



Jag har tittat på sådana tidigare men det har aldrig blivit av att jag köpt någon.
Men nu spelar den för mig i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0