Hur överlever man snarkningar?

Hur ska jag kunna sova när något snarkande monster har intagit makens kropp?
När jag äntligen kan somna ifrån vid 3-tiden vaknar jag till min förskräckelse av att jag
i mitt utmattade tillstånd själv snarkar till.
Maria hade tidigare på dagen sagt att hon var förvånad över att jag inte kom upp på
natten när dom kom hem från reggaefestivalen, det brukar jag ju alltid göra säger hon.
I natt var jag uppe när dom kom hem, tacka snarkningarna för det.



Läste nu på morgonen att polisen tagit några av artisternareggaefestivalen för
narkotikabrott. Samtidigt säger polisen att det är en lugn festival, det är ju inte en
massa misshandel och våld som brukar vara på sådana här tillställningar.
Att artister tror att det gäller andra regler för dom än för oss vanliga dödliga är väl
ingen nyhet, det ser vi ju ganska så ofta både vad det gäller inhemska och internationella
besökande artister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0