Sent uppvaknande

Trodde inte det var sant när jag vaknade, kl var 10 och L-P låg fortfarande kvar och sov.
Så brukar det ju inte riktigt vara, jag trynar gärna länge på morgonen men han brukar
vara uppe och hoppa tidigare.
Det var i alla fall skönt att få sova ut, det har ju inte blivit så mycket sömn dom senaste
nätterna. För många tankar som har snurrat i huvudet.

Nu ska jag i alla fall försöka låta bli att grubbla under helgen.
Solen skiner och i kväll ska jag ner till 19 och lyssna på brorsans band.
Härligt att bara hänga med i musiken, dansa och skita i allt annat.

Beställde två tavlor igår, två canvastavlor som kommer i nästa vecka.
Hoppas verkligen att dom blev bra, tyvärr så fungerade inte den ena bilden som jag
skickade in. Det var för dålig upplösning på den som jag trodde skulle funka bäst.
Bilderna är egentligen Emmas, tagna under hennes långresa så jag måste kolla
upp vart dom är tagna innan jag hänger upp dom på väggen.



Den här gillar jag så för djupet i bilden, man ser hur långt som helst.



Den här ska jag ha så jag kan se den från sängen, så jag kan ligga där och
drömma mig bort till en strand någonstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina! Var har du lämnat in dem?

2008-08-23 @ 13:01:21
Postat av: Mona

Jag har beställt dom hos www.proformat.se

2008-08-23 @ 16:19:54
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0