Årets sista goda gärningar

Så, nu har jag gjort årets sista(?) goda gärningar.
Jag har skänkt en slant till Röda Korset och Läkare utan gränser, följt mitt eget råd alltså.

Och inte nog med det, jag var jätteduktig tidigare idag och åkte upp till Akademiska och
lämnade blod. Det har blivit lite av en jultradition det också, att lämna blod under
julledigheten.
Att ge blod är ett enkelt sätt att hjälpa andra, det borde alla friska vuxna göra.
Gå in på GeBlod.nu och kolla när och var du kan ge ditt bidrag.


Jag vet inte om artisten som fick näsan avbiten fick något blod.
Men om man får tro den här artikeln så måste det ha varit en rejäl bit av näsan som
försvann, om man nu kunde se hjärnan genom hålet.

Funderar på om jag orkar ta mig till Katalin i kväll, brollan spelar där med Linda.


Kommentarer
Postat av: Apse

Läkare utan gränser?

Min mor kallar dom för...

Läkare utan erfarenhet.

För det är ju nyex som

oftast tar uppdrag.

2008-12-30 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0