Att slå i en spik

Vad ska man säga?

Det ska tydligen vara en tysk för komma på något sånt här:



Jag hittade klippet hos Tyskungen.

Sov länge idag igen, jag njuter verkligen av att få göra det.
Tror att det är dags att försöka komma i lite kläder nu i alla fall.
Har gått min runda på nätet och kollat lite bloggar, tidningar mm och fastnade för
den här tanten. Hon gjorde precis det jag fick lära mig på en självförsvarskurs
för många år sedan, det kan hända att man hamnar i en situation där detta är
det enda sättet att komma undan. "Grab, twist and pull"

Jag såg foten som tillhör Danne Bron-Sundbom också, det verkar som att hans
nya år inte kommer att starta så jättebra.
Caperio Täby får nog klara sig utan honom ett tag.

Jag vet inte riktigt vad jag gick med på när jag blev medlem på Facebook,
kanske att jag inte ska exponera vissa kroppsdelar på sidan.
Men är dom inte lite väl nitiska där inne om dom tar bort amningsbilder?


Kommentarer
Postat av: Maria

Gott Nytt År kompis!!

Hoppas vi får ett bra år i vår lilla glasfärja! :)

KRAM!!!

2008-12-31 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0