Bantarens mardröm

Sov länge idag också, man skulle kunna tro att jag har gått tillbaka till tonårstiden.
När jag väl vaknade till så blev det frukost samtidigt som jag såg Zaine skrapa
fram sina 500.000:-. Kan inte riktigt smälta det, en halv miljon bara sådär.
Hoppas att Zaine inte bara lägger golv och köper bil för pengarna, det vore väl
läge att ta fru och barn med på någon härlig resa till sol och värme.

Vi var duktiga och gjorde av med ännu mer pengar idag, men nu hoppas jag att
vi klarat av alla julklappsinköp. Nu är den värsta biten kvar, att få ordning i huset
så att Tomten kan kan komma in.
Inte så lätt att städa när vi kommer hem från jobbet, det ska ju gärna vara dagsljus
när man gör sånt. Men vi har ju inte så mycket val nu, det får bli mörkerstädning.
Vi får väl bara ha levande ljus på julafton så syns det inte om vi missar lite.

När vi hade varit och handlat idag orkade vi inte fundera över någon mat så det
blev en tur fram till Kreta för att få i oss något.
"Bantarens mardröm", visst låter väl det som en god pizza?
Precis som förra gången så lyckades jag inte få i mig hela, så resterna står i
kylen och väntar på att David ska smyga förbi och hämta dom.

Två arbetsdagar kvar, just nu funderar jag över hur jag kunde vara så korkad att
jag inte tog ut semester i alla fall på tisdag. Det är kanske läge att sitta hemma
och jobba då så att jag i alla fall spar in två timmars hemresa och kan börja ta
tag i saker på en gång i stället för att sitta på tåget och irritera mig.

Tror vi får låta Galenskaparna försöka få oss i lite julstämning:



Galenskaparna & After Shave - Julsång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0