En dag vid köksbordet

Idag har jag suttit vid köksbordet mest hela dagen, men tror ni att jag ätit något?
Inte då, inte ens frukost har jag ätit kommer jag på nu.

Maria har precis kommit hem och nu åker gamla pizzarester in i ugnen.
Kanske lika bra det så jag får något i magen.

Strax ska väl granen bäras in och pyntas och så väntar en tur in till stan för att
lämna lite julklappar hos mina föräldrar.

                                              

Nu har jag ju en julklapp att lämna över till dom, fick en ny tavla idag med posten.
Vilken otrolig service dom har ProFormat.se, jag mailade till dom i lördags och
berättade att tavlan dom skickat till mig var trasig när jag hämtade ut den.
På söndagen får jag ett mail där dom säger att dom ska bryta sin ledighet för att
åka in och göra en ny tavla till mig på måndagen och nu idag kunde jag ta mot
tavlan av brevbäraren.
Det är ett företag som vet hur man tar hand om sina kunder, underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0