Fox on the run

Hemma efter en trevlig kväll med gröt, glögg och lite frälsarsånger.
Visst sjöng vi, det går inte att ta död på en sådan fin tradition.
Mycket innebandy blev det också, vi måste ju hålla koll på hur Snygg-Matte
sköter sig där nere i Prag.
Det var med nöd och näppe som Sverige vann semifinalen, det känns inte så
där lovande inför finalen mot Finland i morgon.

I morgon blir det födelsedagsfika hos Berit innan finalen, och så måste vi väl
kanske hjälpa tomten med att fixa fram några julklappar också.

Kan ni förstå varför en vuxen man gör något sådant här?
Ett onödigt och tragiskt dödsfall som aldrig borde ha behövt ske.

Såg att ;o) skulle få restriktioner, hur nu det ska kunna kontrolleras.
Men med FRA-lagar så går det väl att ha kontroll på sånt....

När vi gick iväg till Ingemar och Kina så halkade jag till på en isfläck, som tur var
så fick jag tag i L-P så jag ramlade inte omkull men jag vred till knät på något sätt.
Nu har jag ont när jag sätter mig och reser mig, det gör liksom ont på framsidan
av knäskålen. Hoppas att det ger med sig, för just nu är det inte alls så kul.

Vi pratade lite blogg i kväll och jag har funderat på vilka det är som läser det jag skriver här.
Några vet jag ju om och andra har jag ingen aning om vilka dom är.
Vilka är det som bor i Trångsund, Rånäs och Sundsvall och återkommer till min blogg.
Lite spännande är det allt att fundera över vilka det kan vara.

En låt som spelades i kväll, lite nostalgi....



Sweet - Fox on the run


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

mumma med glögg!

2008-12-14 @ 19:10:40
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Sundsvallar´n

Fyy vad FUBBIG dom är med Mona...





2008-12-16 @ 08:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0