Näsan avbiten.....

Nu har våra gäster åkt hem och det är tomt i huset igen.
Vi hade en riktigt kul kväll igår som startade med god mat här hemma och slutade med
korv på nattkröken, mellan det hade vi hunnit vara inne på 19 och dansat till GBB.
Eller det var nog så att det var bara jag som dansade, dom andra tre satt vid bordet
medans jag dansade för fullt.
Vet inte vad det var med bandet igår, det var väldigt mycket gitarronani.
Jag är ju inte så väldigt förtjust i sådant, skulle inte lyssna på något sådant här hemma,
men igår funkade det att dansa till i alla fall.

Vilken artist är det som fick näsan avbiten på Statt i Växjö?
Lite nyfiken är jag allt........

Storvretacupen är igång, vi får väl se om vi orkar åka iväg och titta på någon match idag.
I morgon sticker vi väl in och kollar lite finaler skulle jag tro.

Hur kan någon göra något sånt här?
Att hoppa och sparka på någon som ligger ner, sparka och hoppa på huvudet?
Det som gör en sådan sak måste ju själv ha slagit i huvudet någon gång så att det 
är någon som hamnat på sned där inne. En normal människa gör inte en sådan sak.

Nu kommer David och Camilla och jag har precis tagit ut sockerkakan ur ugnen.

Kommentarer
Postat av: Carl

Petter altfors okultur/galej/antligen-far-petter-spela-elak%28482732%29.gm" rel="nofollow">http://smp.se/nojeokultur/galej/antligen-far-petter-spela-elak(482732).gm

Postat av: Cecilia

http://pratkvarnen.blogspot.com/2008/12/artist-fick-nsan-avbiten.html

2008-12-28 @ 16:46:33
URL: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0