Dollys tuttar

Dolly Parton har problem med ryggen, tacka sjutton för det.
Det är ingen lek att gå omkring med den där tyngden hängande på framsidan.
Det är kanske dags att plocka ur lite ilägg, om inte för annat så skulle det
säkert vara skönt att kunna sova på mage någon gång.

Det är nog lika bra att vara nöjd med det naturen givit mig,
det är inte så dåligt det heller :o)

Funderade på att gå och sola idag, för att försöka behålla lite av den bruna ton
jag fick när vi var till Kanarieöarna. Men så kom jag på att det är ju korkat nu
när jag har munsåret. Det trivs ju i sol och värme, tyvärr.
Ja ja, det läker väl snart ut i alla fall.

Var och fördelsedagsfikade hos mamma.
Efter mycket huvudbry så blev det en vetekudde i present, och så tulpanerna så klart.

Kommentarer
Postat av: morgonmucklan

"Det är kanske dags att plocka ur lite ilägg"...så vitt jag vet, Dolly har naturliga tuttar, Gud har varit givmild hos henne ;)


Ps. ett dröm hos många ...eller en pina?

2008-02-13 @ 06:01:48
Postat av: Mona

Jo, min man lever i samma fantsivärld och tror att Dollys tuttar är äkta vara ;o)
Så stort är nog till slut en pina, även om det kanske är lite kul till att börja med.

2008-02-13 @ 07:45:36
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0