Hur svårt kan det vara?

Hur svårt kan det vara?
Man behöver ju tydligen inte kunna se för att få till ett bra slag.
Men jag skiter nog i golfen trots det, det är inget för mig.

Idag har jag knappt fått på mig kläder på hela dagen, kastade på mig en
klänning efter duschen på eftermiddagen. Man vet ju aldrig om det dyker
upp någon, då kan det ju vara bra att inte springa runt oklädd hela dagen.

Har faktiskt bara latat mig hela dagen.
L-P har skottat snö, handlat och lagat mat medans jag latat mig.
Tror jag får sätta på kaffet om en stund så jag också bidrar med något.
Men när jag tänker efter så var det jag som satte på kaffet tidigare också,
så någon nytta har jag i alla fall gjort :o)

Och du, var försiktig om du ska ut och köra bil.
Det är halt och ruskigt där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0