Idiot! Jag?

Så har jag blivit kallad idiot här i min blogg också.
Det känns som att jag passerat en milstolpe då :o)
Någon har reagerat så pass mycket på det jag skrivit att han bestämt sig för att jag är
en idiot, spännande.

Vad är oddsen för att båda piloterna ska somna under en flygning på 45 minuter?
Somnar och missar att landa!
Passagerarna får väl vara glada att piloterna inte somnade för tungt utan vaknade
till efter en stund och kunde vända planet och landa en stund försenat.
Tänk att sitta där och se hur planet bara flyger vidare, inte går ner för landning.
Undrar hur många tankar som hann flyga genom passagerarnas huvuden.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var inte du som blev kallad idiot utan Chrille kallade Vapor, som skrev den första kommentaren, för idiot.

2008-02-22 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0