Jag ser ljuset

Så otroligt skönt det är att se ljuset på morgonen, att slippa trava fram i mörkret.
Konstigt nog så känner jag mig nästan tröttare nu när det är ljust än vad jag har
gjort när det varit svart ute. Vårtröttheten redan?

Det underlättar i alla fall med ljuset, det är inte lika tungt på promenaden till och
från Karlberg. På tal om den, nu har jag faktiskt fuskat på morgonen i två dagar.
Inte bra! Får rycka upp mig där.
Och djävulsmaskinen, den har jag undvikit för länge nu.
Skärpning på den fronten också alltså!!

Den här lilla kissen skulle jag inte vilja gosa med när den blir stor.

Fick precis detta i ett mail från en kollega, lite kul var det väl? Eller hur? :o)

Varför lägger männen huvudet på sned när de tänker?
För att deras två hjärnhalvor skall få kontakt.




Kommentarer
Postat av: Markus

Hm.Jag tänker i alla fall...:)
Visst är det härligt med ljuset. När jag väntar på tåget i V-ås så börjar det ljusna vid horisonten, det är hur skönt som helst.
Djävulsmaskinen kan bara vara en massagestol och den har du undvikit? ;-)

2008-02-19 @ 12:16:18
URL: http://www.metrobloggen.se/pendlarhuvud
Postat av: PaljettenQ

Ah, den där missen, en Liger...är ju hur fin som helst! Den är ju abnormt stor, jag som har kattfobi ser den helst på bild:)
Ja, solen är verkligen varmt välkommen!

2008-02-20 @ 19:22:57
URL: http://paljettenq.wordpress.com
Postat av: rosi

Hej jag heter Rosi och jobbar med en dokumantär som ska handla om fobier. jag försöker komma i kontakt med personer som vill vara med och berätta om sin fobi och hur den påverkar livet. Om du är intresserad av att svara på lite frågor kan du väl maila till mig. [email protected]

Mvh Rosi

2008-04-30 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0