Latmask

Nu har jag låtit latmasken styra två dagar!
I stället för att gå från Karlberg har jag åkt pendeln in till Centralen och tagit
t-banan ut till jobbet.
Jag vet att det är dumt, men jag skyller på att det har småregnat båda dagarna.

image140

På pendeln "måste" man ju sitta i olika delar beroende på vart man ska kliva av.
Så nu har grannen fått trava ensam längst fram i tåget och jag har satt mig lite längre bak
i sällskap med lillpojken, för att slippa gå så långt på Centralen.
Helt slipper jag ju inte regnet trots allt, det är ju en bit att gå från Västra Skogen till jobbet
så jag får allt lite regn på mig ändå.

Men, dom säger ju att man blir vacker av regn.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, blir man vacker av regn? Då jädrar måste jag var det nu...:)

2008-02-27 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0