Vardagsbetraktelser?

Min blogg passar väl bäst  in under bloggkategorin "Vardagsbetraktelser".
Det skulle betyda att 51,6% av kvinnorna och 39,4% av  männen som läser
bloggar skulle kunna tänka sig att göra besök hos mig.

Betyder det att 91% av bloggläsarna skulle uppskatta min röriga blogg?
Tycker inte att min besöksstatisktik riktigt visar ett sådant stort intresse........

Men plötsligt en dag händer det, eller?  

En tanke......
Om alla som läser detta lämnar en kommentar...
Hur många kommentarer skulle det bli?





Kommentarer
Postat av: Ida K

Visst e klänningen fin? Jag vill ha en i svart och en i rött. Jag läser ju din blogg,så i mig har du en trogen läsare =)

2008-02-03 @ 12:54:00
URL: http://innebandynorden.blogg.se
Postat av: edde

Jodå, jag tittar in här lite då då och då. Det är kul att du orkar skriva.

2008-02-03 @ 17:34:22
Postat av: Maria

Tre kanske?

2008-02-03 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0