Med trötta ben

Med trötta ben stod jag en stund på djävulsmaskinen.
Jag plågade mig en liten stund och tänkte på hur djävulskt trött Kalla måste ha
varit när hon kom uppför slalombacken idag.
Jag förstår ju inte ens hur någon kan tänka tanken att göra en sådan sak,
jag som knappt kan få mig till att kliva på maskinen.
Vilken tjej, Charlotte Kalla! Helt otroligt duktig, vilken vilja hon måste ha.

Det börjar kännas att det är arbetsdag i morgon, har ju iofs jobbat lite hemma i
veckan som gick men då behövde jag ju inte plåga mig ur sängen kl 5.

Undrar om det är för att jag börjar tänka på jobbet som det dök upp några hemska
herpesblåsor igår?
Det är ju inte helt omöjligt att det är så...
Dom ser i alla fall bättre ut idag, började ju medicinen så fort jag såg att dom kom.
Konstigt nog så kändes det inget i läppen före den här gången, det brukar ju
pirra som en varning när blåsorna är på gång.
Måste se till att få ett nytt recept innan vi åker ner till solen, då brukar ju blåsorna
komma som ett brev på Posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0