Perfekta ursäkten?

Har aldrig haft vinterkräksjukan och jag hoppas att jag aldrig behöver få den.
Det verkar som att det är en perfekt ursäkt att vara borta från jobbet ett tag,
men vem har råd med en veckas sjukskrivning utan anledning?
I alla fall jag går ju till jobbet nästan hur jag än mår, det kostar så mycket att
stanna hemma några dagar att jag hellre pallrar mig iväg än stannar hemma.

Annars så har ju kräksjukan florerat på jobbet och jag är så glad att jag har
klarat mig. Det räcker med att jag fick kräkas tarmarna ur mig när jag blev
sjösjuk på Gotlandsbåten i höstas.

Idag ska vi gå på genrep av R.E.A. på Hamburger Börs, det ska bli kul.
Det är första genrepet så det kan ju bli lite knasigheter antar jag, allt sitter väl
inte som det ska ännu. Men det kan ju vara kul bara det.

Det är lördag och det regnar ute, visst får man gå och vila en stund igen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0