Tågstrul och kvinnofällor

Underbart!
45 minuter sen till jobbet idag igen pga tågstrul.
Igår fick vi ju kliva av i Knivsta och idag var det Arlanda som blev tågets vändstation.
Vi som skulle vidare mot Upplands Väsby fick snällt stiga av och invänta nästa tåg
allt för att det inte ska bli följdförseningar. Det är bara att kliva av och försöka att
inte reta upp sig, jag kommer ju inte snabbare till jobbet för att jag surar.

Ständigt nya kvinnofällor!
Sist var det bib:en som var kvinnornas största fara, nu är det tydligen SMS-lånen.
Nu är väl inte jag i farozonen för SMS-lånen, inte ännu i alla fall, men en och annan
Bag-in-box har väl gått åt även i vårt hem.

Fylking verkar ha fått massivt stöd efter hans uttalande om Carola.
Stödjande mail och sms ramlade tydligen in från en massa väntade och oväntade håll,
Stina Dabrowskis kommentar var tydligen "Äntligen!"





Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Jag hoppades artikeln om kvinno-fällan skulle handlat om mig... Men men, man är bredad av sms-lån... :-)

2008-01-31 @ 15:30:20
URL: http://nickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0