Tandläkaren, två gånger idag

Nu har jag klarat av första besöket hos folktandvården för dagen.
Hade ju en tid bokad för att ta bort tandsten, det var ju tur eftersom det lossnade en
bit av en tand eller lagning för någon dag sedan.
Nu ska jag tillbaka kl 15 för att fixa till det också.

Jag var lite orolig för att ta bort tandstenen eftersom jag har hört att det ska göra ont.
Men jag måste vara lite knäpp, jag tyckte det var riktigt skönt när hon höll på och
pysslade i min mun.

Gissar att det inte kommer att vara lika skönt när jag ska tillbaka i em.

Kommentarer
Postat av: Duesnyggast

Men varför kunde de inte göra allt på en gång? Drygt att behöva åka dit två gånger på samma dag liksom...

2008-01-02 @ 11:52:44
URL: http://www.duesnyggast.blogg,se
Postat av: Mona

Tandläkaren hade inte tid att ta hand om mig just då, jag hade tid hos tandhygienisten på fm.

2008-01-02 @ 12:39:38
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0