Terminalögon

Så har jag varit och provat ut nya terminalglasögon.
Firman betalar ju så det är en budgetvariant så klart, har ingen lust att lägga till pengar
för att kunna sköta mitt jobb.
Optikern trodde att jag inte skulle behöva byta mina vanliga glasögon när jag börjat
använda dom nya terminalerna ordentligt, då skulle tydligen ögonen få vila mer.
Vi får väl se hur det blir med den saken.

Fick skjuts hem till Storvreta från jobbet, så skönt det är.
Det betyder ju att jag är hemma en timme tidigare än om jag skulle åka kommunalt.
Vore det inte så förbannat dyrt att köra bil så skulle jag antagligen välja att göra det,
det skulle ju spara mig två timmars resa varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0