Foppa med klack?

Är det sånt vi ska ha på fötterna? Foppa-toffel med klack....



Jag avskyr ju platta skor så man vet aldrig, men jag måste erkänna att jag är skeptisk.

Så lugnt på jobbet nu, fick inte in ett enda mail i gemensamma lådan idag.
Det måste tyda på att det är väldigt lugnt ute i landet.

Jag berörs ju inte av busstrejken, men en del av mina kollegor är drabbade.
Men är det inte lite korkat att strejka nu i semestertider?
Vill man få riktig kaos så ska man väl lägga strejken när det är mer människor som blir
berörda, det är väl meningen med en strejk. Att så många som möjligt ska bli drabbade
så man får större tryck.
Nu är det väl många som börjat semestrar och inte berörs så värst mycket.

Visst är han väl ett riktigt charmtroll, Brolle.
Han gjorde ett härligt framträdande i Allsången igår, vilken utstrålning han har den pojken.
Han kliver verkligen genom TV-rutan med sina glittriga ögon och härliga dialekt.

Två dagar kvar att kliva upp i ottan.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0